tiistai 24. maaliskuuta 2009

Tunnustus!!!

Minä olen saanut tunnustuksen!!! Wau, tosi hienoa. Omat räpellykset tuntuu itsestä aina niin arkisille samalla kun suunpielet kuolassa katselen muiden tekeleitä. Ehkäpä siis joku muukin ihastelee täällä minun tekeleitäni? Tämä tunnustus tarkoittaa ainakin minulle sitä.

Iso kiitos ja virtuaalihali villapallolle.

Täällä näet tuon tunnustuksen http://blogit.mtv3.fi/villapallo/ . Kuuluisikohan mun osata laittaa se tänne? Noh, en osaa. Ehkäpä joku ihanainen ihminen minulle kertoisi miten se tehdään jos se tänne pitäisi saada. En taida osata tuota linkkiäkään tehdä toimivaksi, ainakaan kakkublogilinkkini ei taannoin toiminut.




Tuli kyllä tosi hyvään saumaan, sai mielen iloiseksi ja hymyn huulille. Täällä on kovin surumielinen tunnelma. Elmeri kisu on kadonnut. Joku sanoo minulle, että kolme päivää vasta, se tulee takaisin, mutta... Omakin järki sanoo että onhan jonkun kisu ollut viikkotolkulla hukkateillä ja sitten palannut, mutta joku pistää silti ahdistamaan. Elmeri on ollut tähän asti maksimissaan yön yli pihalla, me on joka ilta huudettu ne sisälle ennen nukkumaanmenoa jos molemmat ei vielä ole ollut. Mä oon sunnuntaista asti huutanut, etsinyt, tutkinut eikä mitään, syvä hiljaisuus vastaa. Päivällä touhutessa mä kuulen miten se pyrkii sisälle ja meen avaa ovea tyhjälle, mä kuulen miten se maukuu mut en löydä sitä. Vilperi raukka ei ymmärrä missä kaveri on, se istuksii sylissä ja on niin täynnä energiaa kun ei kaveri ole leikkimässä sen kanssa.  Toivotaan, että voin tänne jonain päivänä kirjoittaa, että hätäilin ja se on palannut, mutta...

Näin sen pitäisi olla, Elmeri, missä sä olet?

Ei kommentteja: