maanantai 4. lokakuuta 2010

Mä oon ollu saamaton

Mä oon tästäkin langasta aloittanut ja lopettanut, jo useamman kerran... Ensin siitä piti tulla poncho, mutta sitten löysin sellaisen kirppikseltä, purin pois, sitten aloittelin paitaa, tuntui kovin pitkältä projektilta, purin siis pois... Noh, nyt siitä olisi tulossa sellainen kaulurihuppusydeemi (onkohan semmoisella joku ihan oikea nimi?) joita nyt on näkynyt lehdissä. Toivottavasti jaksan tehdä sen valmiiksi, mä oon vähän huono tuossa neulomisessa, taidan neuloa vaan neulomisen ilosta koska niin harvoin noita saan valmiiksi.

Tässä se ihana, lämpöinen poncho, kolme euroa, ei paha =) ja lämmittää. Mulla on kylmä, kesällä oli saamaton olo kun oli kuuma, nyt on kylmä... Mä en oo varmaan koskaan ollu näin saamaton, mistäköhän juontaa... Ehkäpä siitä ettei kohta vuoteen ole tarvinnut nukkua koko yötä... Tai sitten lapset vaan imee mehut... Ja kaikki keskeneräiset projektit, joita kuitenkin koko ajan vaan tulee lisää...

Vai onko se tämä helkatin allergia joka jyllää nyt pahimmin ikinä. Mä en anna sen kyykyttää, vaikka se nyt kovin koittaakin... Huomaan jo niistäväni paperiin kun en ehdi tarpeeksi nopeasti pestä kestoversioita... Noh, vielä mä saan aikaiseksi ja paljon, tää on nyt joku kausi, ja menee ohi. Kiitos kärsivällisyydestänne!!!

Ei kommentteja: