maanantai 31. lokakuuta 2011

Mekko paidasta

Joku ei taas ottant ollenkaan ennen kuvaa, jälkeen tässä. Tämä oli siis äidin entinen kauluspaita jossa oli pitkät hihat. Kooltaan se oli S, mulle tämä ei tule ikinä enää mahtumaan, mutta lempipaitaa ei voinut pistää poiskaan =).


Leikkasin hihat pois, niistä tulee legginssit kun ehdin ne ompelemaan. Laitoin hihansuihin resorit ja tein pari uutta napinläpeä joihin pistin kukkanapit. Tää oli siis ennen auki noihin ruskeisiin nappeihin asti.

Helmaan jättirätistä mukaan tarttunutta pallonauhaa ja Iinulta ostettua kukkanauhaa.


Valmis, tätä on pidetty ahkerasti jo nyt =) ja lultavasti mahtuu pitkään kun noi hihansuut antavat hyvin periksi, olihan niissä aikuiskokoiset hihat alunperin.

Tämän tunnustuksen sain Väkerryksiä blogista. Kiitoksia!!!
Tunnustuksen saaneen pitää:


1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Mä taidan skipata eteenpäinlaiton, kun niin monessa blogissa olen tämän jo nähnyt. Tehdään vaikka niin, että halukkaat nappaavat sen tästä itselleen =)

Satunnaisia asioita...
1. Asun maalla vanhassa hirsitalossa.
2. Täällä asuessani olen oppinut rakastamaan pimeyttä joka ikkunoista näkyy syksystä kevääseen, siksi meillä ei ole verhoja ikkunoiden edessä.
3. Teen käsitöitä ihan laidasta laitaan fiiliksen ja vuodenajan mukaan.
4. Mulla on aina sata ja yksi eri työtä kesken käsitöiden piirissä.
5. Joka kevät minusta kuoriutuu intohimoinen puutarhaharrastaja, sen ansiosta pöydässä on edelleen omat vihannekset (yleensä joulun asti) ja marjat läpi talven
6. Tunnen monesti haraavani vastavirtaan ja joudun usein selittämään elämänvalintojani.
7. Tänään suomen rekkarit saanut "uusi" ihana autoni on 22 vuotias ja olen sen toinen omistaja.
8.Valitsen yleensä aina ennemmin vaihtoehdon 2, jos ykkönen on siivous, silti ihastelen ihmisten ylisiistejä koteja.

Ei kommentteja: